RAHSIA MENDAPATKAN INTERNET PERCUMA!!

 RAHSIA MENDAPATKAN INTERNET PERCUMA!!

USE this device , you can unlock other wireless router secret code, and use other wireless data freely!!! realy fantastic!!!
PROMOSI ISTIMEWA!! Harga : Harga Asal : RM150 Untuk Jangkamasa Yang Terhad, Harganya Cuma RM100 seunit

3 Fungsi Utama Alat Ini :
1. Fungsi Best - WiFi Adaptor Amat sesuai sekiranya anda menggunakan Laptop atau PC yang tidak ada WiFi.

2. Fungsi Paling Best - WiFi Booster Berfungsi untuk menarik signal WiFi daripada mana-mana punca WiFi (Router) sehingga 3km! 
Amat sesuai sekiranya anda tinggal di kawasan yang ada WiFi percuma seperti KFC, McD, Starbucks, Free HotSpot, Nasi Kandar dan sebagainya. Jarak 3km ini adalah pada persekitaran terbuka (open space). 
Halangan seperti bangunan, faktor geografi seperti bukit dan WiFi router yang memancarkan signal yang lemah boleh mengurangkan jarak liputan.
 Gambar Di Bawah Menunjukkan Perbezaan Penerimaan Signal Antara WiFi Booster Dengan WiFi Asal Pada Laptop.

3. Fungsi Teramat Best – Password Cracker! Alat ini didatangkan bersama dengan software yang membolehkan anda mendapatkan password bagi setiap WiFi yang dikunci (locked). Anda boleh mendapatkan password dengan mudah & selepas itu anda boleh melayari internet secara PERCUMA sahaja tanpa perlu membayar bil bulanan internet yang memeningkan kepala. Jadi, apa yang ditunggu lagi? Beli Terus Melalui Laman Web Ini Dan Anda Secara Serta Merta Layak Mendapat Diskaun, Jadi Anda Cuma Perlu Bayar Hanya RM100 Sahaja! Dan anda boleh melayari internet secara PERCUMA seumur hidup. Pakej 1 x USB WiFi Booster 1200mW 1 x 13 dBi antenna 1 x USB cable 1 x cd driver (Windows 98, ME, 2000, XP, Vista, 7, Linux and Mac) 1 x manual Sesuai untuk PC dan laptop (asalkan ada port USB) Kenapa Anda Perlu Mendapatkan Alat Ini? 1. Penjimatan. Katakanlah Sekarang Ini Anda Melanggan Internet Dengan Bil Bulanan Berjumlah RM98 Sebulan, Maka Dalam Tempoh Setahun Anda Telah Membelanjakan RM98 X 12 = RM1176 Untuk Bil Internet Anda. Dengan Membeli Alat Ini Pada Harga RM170 Sahaja, Ini Bermakna Anda Telah Menjimatkan : RM1176 - RM100 = RM1076 RM1076 @ 85.5% Dari Bil Internet Anda Untuk Tahun Pertama RM1176 @ 100% Dari Bil Internet Anda Untuk Tahun Kedua, Ketiga Dan Seterusnya! 2. WiFi Ada Di Mana-mana. Pada Masa Kini, WiFi Percuma Mudah Didapati Di Mana-mana Sahaja. Anda Boleh Berinternet Secara Percuma Di Tempat-tempat Yang Memberikan Perkhidmatan WiFi Percuma Ini Seperti McD, KFC, StarBucks, Nasi Kandar Malah Restoran Kecil Sekalipun Ada Menyediakan WiFi Percuma. Cuma Persoalannya… Berapa Lamakah Anda Akan Duduk Minum & Berinternet Di Situ? Jika Anda Balik Ke Rumah, Masihkah Anda Dapat Menggunakan WiFi Percuma Tersebut ? Alangkah Bagusnya Jika Anda Masih Mampu Menggunakan WiFi Percuma Tersebut Walaupun Ketika Itu Anda Sedang Berada Di Rumah Anda… Dengan Alat Ini, Ianya Bukan Lagi Mustahil Malah Anda Boleh Berinternet Tanpa Gangguan Dari Orang Sekeliling, Bukankah Itu Yang Anda Mahukan? 3. Alamak! Wifi Ada Tapi Locked Pula... Hmm.. Anda Telah Membaca Penerangan Ini Dengan Penuh Khusyuk Sejak Dari Mula Tadi Hingga Sekarang, Perlukah Kami Beritahu Sekali Lagi Apakah Kelebihan Alat Canggih Ini? Tepuk Dada, Tanya Selera… :-) Untuk maklumat lanjut layari blog kami. http://www.facebook.com/LoyaiWifiBooster OR PM KAMI

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts